Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen voor het woningaanbod?

Als u wilt inloggen voor ons woningaanbod dan bent u nu op de verkeerde website. Ga naar: www.woonmatchwestfriesland.nl Wilt u hier proberen in te loggen met uw gegevens? Waarschijnlijk lukt het dan wel. Mocht het daar nog steeds niet lukken dan kunt u een e-mail sturen naar www.woonmatchwestfriesland.nl met daarin uw gegevens zodat wij kunnen nagaan wat het probleem is. U kunt ook telefonisch contact opnemen via 088 25 20 100.

Als ik het invullen onderbreek, kan ik dan later verder gaan?

U kunt een vragenlijst afmaken zolang een onderzoek "open" staat. Meestal is dit een paar dagen. Informatie hierover vindt u in de uitnodiging. Als u dus het invullen onderbreekt, kunt u later gewoon weer verder gaan, maar wacht niet te lang.

Hoe lang moet ik lid blijven als ik eenmaal sta ingeschreven?

U kunt ieder moment stoppen. Zo gauw u lid bent, ontvangt u toegangsgegevens voor uw persoonlijke pagina. Daar kunt u uw gegevens wijzigen en u kunt zich er ook uitschrijven. U bent nooit verplicht om mee te doen.

Wordt er geprobeerd mij iets te verkopen via een vragenlijst?

Nee. Intermarisvraagt.nl, het klantenpanel van Intermaris is alleen voor onderzoeksdoeleinden gebouwd. Uw mening wordt gebruikt om producten en diensten die wij aanbieden te verbeteren.

Moet ik iets installeren om deel te nemen?

Nee. Alles wat u nodig heeft zijn een e-mailadres en toegang tot het internet.

Kan ik mij inschrijven met verschillende e-mailadressen?

U kunt zich slechts eenmaal inschrijven met 1 e-mail adres. Gebruik daarvoor het e-mail adres dat u regelmatig leest.

Kan ik vragenlijsten invullen als ik geen toegang heb tot het internet?

Het is noodzakelijk dat u toegang heeft tot het internet wanneer u een vragenlijst wilt invullen. We doen uiteraard ons best om de tijd die benodigd is om een vragenlijst in te vullen zo kort mogelijk te houden.

Welke onderwerpen worden er in de vragenlijst behandeld?

Intermaris doet onderzoek naar diverse onderwerpen rondom uw woning en woonomgeving, bijvoorbeeld energie, groot onderhoud, de website van Intermaris, e.d.

Hoe lang duurt het om een vragenlijst in te vullen?

Intermaris probeert de vragenlijsten zo kort mogelijk te houden. Een gemiddelde vragenlijst bevat 20 vragen, wat u maximaal tien minuten kost om in te vullen. Het kan voorkomen dat de vragenlijst langer is. De tijd die nodig is om een vragenlijst in te vullen wordt ook bepaald door uw internet verbinding. Het kan voorkomen dat het dan wat langer duurt om een vragenlijst in te vullen. Duurt het te lang? Sluit dan de vragenlijst en probeer het later nog eens.

Waar worden mijn persoonlijke gegevens voor gebruikt?

Voor sommige onderzoeken selecteren wij personen op basis van bepaalde kenmerken, zoals leeftijd, geslacht, enz. Aan de hand van deze informatie kunnen wij zorgen dat wij de juiste groep personen kunnen benaderen. Ook is het nodig om het onderzoek representatief uit te voeren; of in andere woorden, dat bepaalde groepen proportioneel worden uitgenodigd. Dit is zeer belangrijk voor het trekken van de juiste conclusies uit een onderzoek. Daarnaast worden uw gegevens nooit verstrekt aan derden.

Zijn er kosten verbonden aan een lidmaatschap?

Absoluut niet. Deelname aan Intermarisvraagt.nl is geheel gratis. Wij stellen uw deelname aan de onderzoeken zeer op prijs.